Saturday, October 13, 2012

A gift for myself

I bought new mixer!! so lepas ni boleh la practice buat kek.. 
Kawan aku ckp... blajo buat butter cake dulu.. pastu buat coklat cake..pastu ciskekkk... 
x kesah la.. yg pasti aku nak blajar buat kek.. 
Mana tau... satu hari nanti... aku boleh buat kek besday utk anak2 aku.. 
sure depa happy kan.. 
RM59.90... tgh offer.. harga asal.. 89.90.. beli guna voucher Jucso yg aku dpt hasil buat refferal. Berbaloi gak usaha aku..  memula nak beli yg Kenwood, tapi budak tu bagitau yg Kenwood agak susah nak keluarkan besi mixer tu.. so better amek yg ni la.. (lgpun aku ni baru Beginner) ok la kot.. 
Bila beli je.. terus aku upload kat group Whatsapps ku.. Angah pun pakai mixer yg sama.. so xde komen negatif... maka teruskan pembelian... heheheh
Tangan dah terketar2 nak buat kek ni.. nanti dah buat.. aku tunjukkan hasilnya yer 

No comments:

Post a Comment